Prekių grąžinimas ir keitimas
- Parduotuvė įsipareigoja priimti brokuotas prekes ir pakeisti jas kokybiškomis. Jei Parduotuvė neturi panašių prekių, tuomet Parduotuvė Klientui grąžina pinigus už brokuotas prekes.
- Klientas turi teisę kokybiškas prekes, be jokios paaiškinamos priežasties grąžinti per 30 dienų nuo jų įsigijimo. Tokiu atveju transporto išlaidas apmoka Klientas. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, tinkamos vėl parduoti, originalioje pakuotėje ir kitaip atitikti pirkimo metu buvusią būklę.
- Klientas apmoka tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas (prekių siuntimo išlaidas), papildomas išlaidas atsiradusias dėl siuntimo būdo pasirinkimo, kai pasirenkamas ne pigiausias, paprastas Parduotuvės siūlomas būdas bei prekių grąžinimo išlaidas, jei dėl savo specifikos prekės negali būti siunčiamos paprasta pašto siunta.
- Prekių grąžinimas netaikomas supakuotoms Prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
- Prekių grąžinimas netaikomas pagal specialius Kliento nurodymus pagamintoms Prekėms, kurios gaminamos atsižvelgiant į Kliento asmeninį pasirinkimą ar nurodymą arba Prekėms, kurios yra aiškiai pritaikytos Kliento asmeninėms reikmėms.
- Parduotuvė įsipareigoja nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo kliento pranešimo apie prekių atsisakymą, grąžinti visus atliktus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas, išskyrus atvejus nurodytus 6.9. punkte. Parduotuvė atlieka pinigų grąžinimą tuo pačiu būdu, kuriuo apmokėjo Klientas, nebent Klientas sutinka su kitu grąžinimo būdu, kuris nereikalaus iš jo jokių papildomų išlaidų.
- Klientas, gavęs prekes su defektais, turi teisę pateikti pretenziją, nes Parduotuvė prisiima tam tikrą atsakomybę už parduodamas prekes.
- Pretenzija turi būti pateikta raštiškai, siunčiant šių taisyklių apačioje nurodytu el. paštu. Pretenzija bus išnagrinėta per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo.
- Klientas gali reikalauti pakeisti prekes naujomis, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus, kai atsisakoma prekių, bet tik tuo atveju, kai defektas ženklus, išskyrus atvejus, kai Parduotuvė gali skubiai pakeisti prekes naujomis, be defektų.